مطلب ثابت سایت سپندار
 
خانه هنر سپندار
بانوی پارسی هرکجا هستی خدا به همراهت.
 
 
جمعه 3 / 3 / 1398برچسب:, :: 15:28 ::  نويسنده : سپندار

خیلی مرتب و منظم نمیام اینجا پس پیام مهم نذارید دوستانم.

 

 

به نام همون خدایی که همه میشناسیمش و دوسش داریم

سلام دوستان هنرمند و خلاقِ خودم

حالتون خوشه؟ خدا رو شکر کُنید

من سپندار هستم دوست کوچیکه شما در دهکده جهانی

هدفِ خانه هنر سپندار: تو قسمت درباره وبلاگ کامل توضیح دادم

نکاتی که دوست دارم براتون بگم:

1. اگه پستی بود که عکساش باز نمیشد بهم بگید،لطفاً

2. اگه ایراد تایپی داشتم، بهم بگید،لطفاً

3. اگه تجربه ای داشتید که برای قسمت خوشمزه ها  و کارهای هنریِ سپندار مفید بود خواهش میکنم بگید تا اضافه کنم

5. ممکنه بالای مطلبی این جمله رو ببینید پس بهش توجه کنید دوستانم:

این پست همیشه در حال به روز شدن هست-- اینم فعلا تعطیله

4. اگه از خودتون کارهنری داشتید و دوست دارید تا دیگر عزیزان هم ببینند میتونید برام ایمیل کنید

تا به اسم خودتون بذارم تو سایت

پس  قسمت کارهای دوستان مربوط به کارهای لوگو دار شما عزیزان هست.

+++++++++++++++++++++ 

یه سوال مهم از شما عزیزان: به نظرتون مطالب رو با گزینه ی ادامه مطلب  بذارم یا همینجوری بهتره؟

لطفاً پاسخ بدید دوستانم (از اینکه اینهمه جواب دادین متشکرم!!! پس همینطوری ادامه میدم)

یه مطلب مهم: دوستان برای لینک شدن لطفاً به قسمت تبادل لینک مراجعه کنید

با سپاس فراوان از همه ی شما مهربانان

دوستدار شما سپندار

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

yalda
ساعت18:08---18 اسفند 1391
سلامم خانومی.وب خیلی خوب و مفیدی داری من شما رو لینک کردم..به منم سربزن.خوشت اومد لینک کن.....

الناز
ساعت17:43---22 بهمن 1391
سلام . وبلاگ جالبی دارین . به وبلاگ منم سری بزنین اگه مایل بودین تبادل لینک کنیم . خبرم کنین . ممنون

ایــران نیوز
ساعت14:23---29 شهريور 1391
سلام خسته نباشین
وبتون عالیه واقغا میگم
لطفا مارو لینک کنید

مرسی


شادن
ساعت0:49---14 شهريور 1391
سلام سپندار جون،من کارهای شما رو تو نی نی سایت دیدم و لذت بردم ،شدیدا نیازمند یاری سبزتان در امور دیزاین هستم.ولی اسم وپسوردمو فراموش کردم و کلا به امور کامپیوتر وارد نیستم.عکسای خونمو چه جوری براتون بفرستم؟
پاسخ:شادن جان شما لطف دارید خانمی /خوشحالم که خوشتون اومده عزیزم میتونی بری تو یه سایت آپلود و عکسا رو آپلود کنی و و آدرسش رو برام ایمیل کنی یـــــــــــــا از طریق ایمیل برام بفرستی یه گزینه داره اسمش attach more file از اونجا عکسارو انتخاب کن و برام بفرست بازم مشکلی بود برام ایمیل بفرست sepandaar7@gmail.com


sana
ساعت21:27---26 مرداد 1391
bloge jalebi darin,idea haye khobi mide


dasteton dard nakone





mayel b tabadole link hastin???
پاسخ:sana جان خوش آمدی خوشحالم که مفید هستن برای تبادل لینک به قسمت هوشمند تبادل تشریف ببرید عزیزم


علی
ساعت16:46---19 مرداد 1391
سلام عزیزم در یک محیط با فضای شیک و محیط آرام و صمیمی منتظر حضور شماییم______________
w w w . s i l v e r c h a t.i n

در ضمن میتونی وبلاگتم اونجا ثبت کنی


سارا
ساعت2:30---4 مرداد 1391
دوباره سلام.

اگر اشکالی نداره شمارو لینک می کنم.

مایل بودید شماهم لینک کنیدپاسخ عزیزم چه اشکالی داره موفق باشی سارا جان


سارا
ساعت16:33---3 مرداد 1391
سلام خانم چه وبلاگ خوشگلی

موفق باشید

پاسخ:سلام سارا بانو خوش آمدی خانمی


بانوی ایرانی
ساعت10:33---25 تير 1391
سلام وبت عالیه اتفاقی پیدا کردم فقط حیفه ایده های قشنگت نیست که باز نمیشه و خیلی سنگینه ببخشیدا بازم مطلب بزار بیام ایده بگیرم
پاسخ:سلام بانوی ایرانی عزیز خوشحالم که دوست داشتید شما درست میگید/ من سعی میکنم تا حجم عکس ها رو خیلی پاین بیارم اما تا جایی که قابل تشخیص باشن و لطفا موردهایی که باز نمیشدن رو به من بگید تا تصحیح کنم بی نهایت متشکرم بانو جان


masoud
ساعت0:31---25 خرداد 1391
سلام مطالب خوبی داری به وبلاگ منم سر بزن تمام اطلاعات سخت افزار های کامپیوتری در انجا است.

اگر عضو شوی مطالب گسترده تر میشود.

یا علی


پاسخ:سلام آقا مسعود خوش آمدید به خانه ی هنر سپندار حتما سر میزنم و از مطالب مفیدتون استفاده میبرم متشکرم


آرام
ساعت7:19---24 خرداد 1391
سلام سپندار جان من توي ني ني سايت ادرس وبت رو پيدا كردم و خيلي خوشم اومد و من رو به شوق آورد كه وبلاگ درست كنم براي كارهاي كوچيكم من با اجازه شمار و لينك كردم ...شما هم دوست داشتيد من رو لينك كنيد ممنونم
پاسخ:سلام آرام جان خوش آمدی خانمی حتما لینکت میکنم من هم کارهایی که گذاشتی رو خیلی دوست داشتم و سعی کن یه اسمی از خودت رو کارهات بزاری اتفاقا همین چندتا کاری که گذاشتی خیلی به من ایده داد مرسی بی نهایت


فری
ساعت19:13---16 خرداد 1391
سلام خیلی وبت خوبه مطالبش جالبن خوشحال میشم ب منم سربزنیپاسخ:سلام فری جان خوش آمدی به خونه ی من چشم حتما سر میزنم

farshad
ساعت1:21---16 خرداد 1391
دوست عزیز؛من شما رو لینک کردم ولی هنوز لینکم ثبت نشده؛ لطفا بررسی کنید؛

ترفندستان و اخبارتکنولوژی

www.advanced.lxb.ir
پاسخ:فرشادعزیز من نمیدونم چرا اینجوری شده برای مدیریت لوکس بلاگ پیام فرستام امیدوارم پاسخم رو زود بگیرم موفق باشید


مریم
ساعت22:47---11 خرداد 1391
سلام عزیزم
همینجوری بهتره


poria
ساعت21:32---11 خرداد 1391
سلام به شما بازیده کندگان محترم



بهترین وبلاگ سال 90 دوباره دست به کار شد با تشکر از مدیریت وبلاگ وشما



سلام اين پيام امروز تو وبلاگم اومد....بخونش مال من نيست....منم بهش عمل كردم تورو به امام زمان بخونش....دختري از خوزستانم كه پزشكان از علاجم نا اميد شدند شبي حضرت زينب اومد به خوابم آب در گلويم ريخت شفا پيدا كردم ازم خواست اينو به 20 نفر بگم....اين پيام به دست كارمندي افتاد اعتقاد نداشت كارشو از دست داد...مردي اعتقادداشت 20 ميليون به دست آورد..به دست كسه ديگري رسيد عمل نكرد پسرشو از دست داد....اگه به حضرت زينب اعتقا داري اين پيامو براي 20 نفر بفرست 20روز ديگه منتظر معجزه باش


پاسخ:جالبه اینم یه مدل تبلیغه جدید! حضرت زینب کجایی؟؟؟ که ببینی با اسمت چه کارها که نمیکنند. من 20 نفر رو از کجا بیارم؟ حالا چه شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


محسن
ساعت16:22---3 خرداد 1391
سلام وبت عالیه به وب منم سر بزن تازه من مایل به تبادل لینک با شما هستم منو با نام پاتوق فرهنگی لینک کنید بعد به من خبر بدیدپاسخ:چشم حتما سر میزنم موفق باشی آقا محسن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


-سلاملکم ــــــــــــــــــــ به خونه من خوش آمدی هر چی که مربوط به هنر توی یه خونه هست رو اینجا میگم یه سری از کارها #مربوط به خودم# هست که #با ذکر منبع# کپی کنید. باقیش هم از نت جمع آوری کردم که نوش جون وب تون. ---- اگه عکسی پخش نشد راست کلیک گزینه show pictureرو بزنید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینکـــــــــ هوشمند
  ابتدا من رو با عنوان ـــــــــــ خانــه هنـر سپنـــدار
و آدرس sepandaar.loxblog.com لینک کنید بعدش مشخصات لینک خودتونو  در زیر بنویسید . دیگه باقیش خودکار انجام میشه.نگران نباشید.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 11686
تعداد مطالب : 185
تعداد نظرات : 82
تعداد آنلاین : 1